Rolling in the deep!

Hejj på er !
Sitter här i min säng och Elin sitter vid min andra data.
Vi har snackat, leggat ute vid poolen och lite så :)
Idag har jag typ sovit bort hela dagen haha, somnade om efter jag hade
skrivit här att jag skulle ut och sola. Vaknade 14.30, bestämmde mig då för att
göra mig i ordning och dra ut på en lång promenad med vovvisen. Vi gick ut till min moster och var
där en stund, sen körde hennes man oss hem. När jag kom hem hoppade jag direkt i pooen, riktigt härligt,
den är uppe i 25 grader nu!
Men nu ska jag och Elin göra något,  hörs ikväll.
Kram Kajjsa.


Jag har aldrig sagt att jag är normal? ;).

Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA

fin blogg!

2011-06-07 @ 22:08:48
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0