Allt fiixat!.

Hejj.
Orsaken för att jag inte har bloggar är att mitt internett inte har
funkat på ungefär 12 dagar. Men nu så ska jag skärpa mig igen :).
Imorgon är det Valborg, jag har planerat att sticka till "Dalabadet" asså en strand, och grilla med Ronja och
Johanna :). Vi träffar säkert andra där också. Så det blir inte mycket bloggande imorgon.
Jag mår lite halv kasst nu så jag hoppas jag kan hänga med imorgon, inte så pigg
på att ligga i min säng på valborg hehe.
Det blir säkert bra.
Men iallafall jag har ny desgin nu :) Ganska nöjd faktiskt.
nu ska jag fiixa lite med inlägg och tänka ut vad jag kan blogga om.
Men vi hörs om en stund :)
Hejsvejs.
Detta är bilden som jag har i min header, tagen igår :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0