Virkade Shorts ?

Hejj!
Först hade jag tänkt att berätta att jag har riktigt ont i huvudet.
Gick och la mig innan och vaknade nu, skönt att sova men huvud värken
är fortfarande kvar!.
En sak till en annan, jag är riktigt sugen på att köpa ett på snygga virkade shorts.
Men alla är typ slut ? Så jag fick ideén att virka ett par själv haha. Men dum som jag är
så gör jag också det ? Eller ja började iallafall. Kan låta fånigt haha, men jaja.
Blir kanske inte så jätte snygga men då har jag iallafall ett par virkade shorts, hehe.
Nu ska jag gå ner och äta sen lägga mig och plugga engelska!.
Hörs ikväll om jag inte sover pga huvudet hehe.
Påbörjad virkning, men tänkte göra ett par sommrigare så ska nog byta
garn eller vad det heter haha ;) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0