Vera 15 år!

Dålig uppdatering igen jag vet!.
______________________________
Idag fyller min fiina vän  Vera 15 år, jag och några tjejer stack hem
till henne efter friluftsdagen som vi hade idag, och firade henne. Vi badade
i hennes över nice:a pool som blev klar för typ 3 veckor sen :)
Nu ligger jag i sängen och är riktigt trött har även sjukt ont i halsen,
börjar jag bli sjuk? Hoppas jag verkligen inte!.
Jag är ledig i 6 dagar, wiihoo, imorgon är de studiedag och sen de andra dagarna är de
väll typ såna helg dagar ? haha ingen koll på sånt.
Men nu ska jag fiixa lite tidsinställda inlägg, för jag kommer nog inte hinna blogga så mycket
imorgon, först ska jag sova ut riktigt ordentligit sen om de blir bra väder så ska jag ut
och sola, kanske stranden ? Men får se hur de blir.
Godnatt!
Födelsegrisen själv ;).
29 grader i poolen, riktigt nice!.
Bjuder på en bild när jag nös haha, jag gillar att sommaren är på väg.
Men jag har bränt min näsa ? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0