Trevlig kväll..

Rubriken beskriver min kväll igår. Hade en trevlig kväll med fiina vänner.
Först stack vi till stranden och girllade och så. Sen vid 20.00 började bålet.
Jag,johanna och ronja stack hem till Ronja vid halv nio och satt och snackde en bra stund
och åt goda jordgubbar med chokolad på, yammie.
Var hemma vid 23.15 ungefär, blev en ganska lugn kväll för jag var i kyrakan klockan
10.00 imorse för att gå på gudstjänst. Sen efter det så stack jag hem och la mig med kuddar och täcke
i vår "ute säng" och somnade med vovvisen där en stund. Nu ska jag snart gå och duscha.
Blir en lugn kväll mår inte så värst bra, har pollen allergi så nyser,kliar mig i ögonen och så hela tiden.
Joobigt men jag överlever hehe. nu ska jag gå och duscha.
hörs senare.
Här kommer lite bilder från Valborg 2011.
Haha fråga mig inte vad jag gjorde, hehe.
Jag och Ronja.
Jag och johanna.
Johanna och Ronja.
Kommer nog fler bilder sen och Johanna pallar skicka :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0