Konfirmerad!.

Heejjj!.
Nu är jag konfirmerad :) Allt gick verkligen jätte bra.
Jag var riktigt nervös innan och under konfirmartionen men det gick över sen.
Efter kyrkan och det så stack släkt och vänner hit hem, vi åt och hade mysigt.
Jag fick många fiina presenter, som jag blev väldigt glad över.
Den ena saken jag fick är en ny data :d som jag verkligen älskar.
jag fick smycke och annat fiint, ni får bild på det imorgon.
Är verkligen mer än nöjd med dagen.
Har en hel del foton men jag kan inte datan riktigt inu, haha.
Så bilderna kommer under veckan, kanske även lite filmer :).
Nu så ska jag fortsätta min kväll med min nya lilla älskling.Vi hörs imorgon.
Ha det bra så länge.
Haha, skum bild, men man måste ju testa kameran på datan hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0