Dag 05 – Vad är kärlek? Dag 06 – Min dag Dag 07 – Min bästa vän

Smart som jag är glömmer jag att skriva de är dag sakerna haha.
Dag 05: Kärlek är något fint. Man ska kunna lita på personen. Kunna berätta saker.
Den man är kär i ska bry sig, så man själv inte bara håller på.
Kärlek ska vara något fint och vackert, okejj de tillhör att man bråkar
till och från men inte för mycket !

Dag 06: Min dag i dag har varit okejj. Vaknade imorse firade morsdag och så.
Sen stack jag till stallet :) Hem och så sen har jag suttit här hela kvällen.

Dag 07: Jag har många fina vänner. Jag vill inte att någon egentligen ska bli utsed
till den "bästa". Så jag väljer att kalla dem som står mig närmst som bästa vänner. Mina vänner som jag kan berätta allt för. Som jag kan snacka med, som får mig på bättre humör. Så jag har många "bästavänner".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0