Fotodag.....

med bästavän.
Jag och Elin har fotat lite idag ;).
Riktigt fiint väder idag, andvände även min nya
skinjacka ;).
Vi har precis käkat, innan det så var vi och köpte
godis.. mummmssii.
Elin bästavän magnusson sover här inatt.
Vi ska ha det bäst så det så hehe. Nu ska vi
göra något men vi vet inte vad, men kul ska det bli.
Elin satt och snackade engelska hela tiden vid matbordet
med mina föräldrar, skit störigt, hhaha jag blev så sur
så jag gick i väg hahaha. Men nu har jag inte tid med att sitta
här för nu ska jag och Elwiiin hitta på något.
Puss.
Några bilder sen idag kommer nu ;).
Älskar dig bästavän <3.
Kommer fler bilder imorgon ;).

Kommentarer
Postat av: elwiiin hjärta kajswiiie

sjukt fina vi är.

älskar dig bästvän! <3

2011-03-20 @ 11:22:59
Postat av: elwiiin hjärta kajswiiie

2011-03-20 @ 11:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0