I´m Back !

Hejj på er! Jag är tillbaka, har haft fullt upp hela veckan. Min midsommar var bra, hur var er ? :)
Imorse stack jag ner till övre för att säga hejdå til tjejerna som är på väg till Barcelona jjust nu.
Kommer sakna dem, men de kommer hem på Lördag igen :). Nu är allt tjat över om att de ska dit och allt de ska göra haha, men undra hur det blir när de kommer hem ? haha, men de ska bli kul att höra på.
Jag kommer även att sköta Johannas blogg denna veckan. Så kolla gärna in där också.
Ska försöka hinna med båda bloggarna. Hade tänkt slänga upp lite bilder som jag och Elin tog i Fredags.
Här kommer de!
Det får bli sista bilden :)

Kommentarer
Postat av: Julia

SV; Allt är bra med mig :) själv?

2011-06-26 @ 15:17:12
URL: http://juliakjellin.blogg.se/
Postat av: felicia♥

sv: jaa det kan vi :D

2011-06-26 @ 20:46:54
URL: http://feliciahelenaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0