Dag 08 – Ett ögonblick Dag 09 – Min tro Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Hejj nu sover antagligen jag för detta är ett tidsinställt inlägg som jag gjorde igår kväll :)
_________________________________________________________________________

Dag 8:
Hoppar över denna, finns många.
Dag 9: Min tro, jag antar att jag är kristen för jag är kondirmerad men jag är inte en sån
person som går i kyrkan frivilligt, ber och sånt haha. Men jag tillhör svenska kyrkan iallafall.
Dag 10: Idag var det friluftsdag så jag hade "tränings" short och t-shirt på mig,
sen bytade jag om till shorts och ett linne när jag stack till vera, har en gammal bild
på samma outfit så här kommer den ;) .
Shorts+Linne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0