Godnatt!

Ska snart dralla till min säng, är rikgit trött.
Ska upp väldigt tidigt imorgon, ska möta upp
johanna och Ronja i stan vid 09.00-10.00 tiden,
vi ska handla inför kvällen :).
Sen sticker jag nog hem och slänger på mig bikini om vädret
tillåter och somnar även en stund då hehe, oj vad jag planerar.
Sen på kvällen tar jag och johanna bussen till Ronja och sen vidare till dala :)
Men vi hörs imorgon när jag har vaknat eller när jag är hemma från stan :).
ohh gud, jag vill verkligen ha ett par hänglsebyxor, kanske inte jjust dessa men har
hittat ett par sjukt snygga på Monki. Riktigt snyggt på sommaren när man är brun
och under så har man en vit top och Vita Converse :) guttans.
Godnatt!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0