Plugg,plugg och plugg!.

Som det står i rubriken så pluggar jag som in i. jag satt kvar i skolan
3.5 timme ungefär efter att vi hade slutat och bara pluggade. Han en svensk inlämmning som
ska vara in lämnad imorgon och vi har tysk prov imorgon -.- kul ? Inte ett dug faktiskt.
jag tror helt ärligt att jag kommer att få sitta uppe halva/hela natten med detta.
Försöker hitta massa fakta på internet men hittar faktiskt inget, typiskt mig.
Och när jag inte "kan" eller tröttnar så gör jag något annat, som typ bloggar ? haha.
Nä men nu ska jag plugga vidare och sitta uppe halva natten, ohhyes -.-
Hörs kanske sen om jag hinner bli klar, annars uppdaterar jag imorgon ;) .
Sitter och dunkar musik i mina hörlurar som snart sprängs haha,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0