häst är bäst..

haha, jag suger på rubrik skrivande ;).
Idag har det varit dålig uppdatering, har tänkt flera gånger att jag ska
slänga upp ett mobilinlägg med det har hänt andra saker hela tiden så jaa haha.
Idag har jag iallafall varit i stallet. Red ut med Emma och Py.
Jätte mysigt faktiskt. Jag red Py:s ponny Silver (Lilleman). Jätte söt och snäll
ponny. Sen när vi kom tillbaka till stallet så byte jag och Emma häst.
Jag hoppade upp på Amigo och red honom, gick bra men han testar sjukt mycket.
Men han är snäll när han testar, står bara still haha. Men tillslut fick jag fart på honom
och började galoppera. Emma gjorde de på honom första gången igår. ( han är 3 år )
Nu sitter jag här, har precis duschat. Ska slänga upp ett/två inlägg innan jag ska nanna kudden.
Hörs snart!
Amigo, han var mindre när den bilden togs tror jag haha.
Sötis!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0