Dålig uppdatering....

idag. Men har verkligen inte orkat. Slutade i skolan
15.00 sen stack jag ner till stan med Ajla och handlade byxhängslen :)
Men när jag kom hem och skulle fota de så märkte jag att dem var i sönder så
pappa skulle byta de innan han skulle iväg, han är inte hemma än så det får bli bild
på de imorgon eller senare ikväll :) Är faktiskt nöjd med köpet.
Jag stör mig på en sak, det är att spotify har börjat kosta eller så får man bara
ha det 10 timmar i Månaden. Jag hade premium innan men asså man kan inte
betala 50 kr månaden, det är 600 kr om året. Man kanske inte tycker det är så mycket
men det är det egentligen. Men jaja, jag vet att det inte bara är jag som är sur över det hehe.
Men jaja det är sånt som man får leva med. Snart börjar väll youtube också att kosta ? haha nä jag skojja.
Ska snart lägga mig i min härliga säng och plugga tyska som jag tills imorgon, sen klockan
22.00 kommer "Nu blåser vi Sverige" älskar bara det programet haha, så kul när folk blir lurade,
"taskig jag var då" haha.
Hörs kanske senare eller imorgon.
Puss Kajsa .
Bild på mig och sara från sista kvällen i Thailand.
Saknar henne väldigt mycket, men nu är det bestämmt att hon kommer ner till mig
i en vecka i Juli och jag åker upp till henne en Vecka i Augusti :)
Vi har kännt varandre i typ 8-9 år men vi träffas inte så ofta, semestrar och ibland träffas
vi även hemma i sverige :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0