Melodifestivalen.....

Kollade Melodifestivalen, Eric Saade vann om ni inte
redan visste det haha. Tyckte faktiskt att det var rätt
bidrag som vann. De som kom 1,2&3 var bäst engligt mig.
men alla tycker olika.
Imorgon ska jag upp tidigt, för en hel dag i Landskrona
medans vovvisen trimmas... Senare på kvällen imorgon så kommer
Vera hem från Danmark (konfa resa). Så jag sticker nog
hem till henne då, vi ska fiixa klart vårt NO arbete (film).
Så där har ni min morgon dag om ni ha intresserade :) .
Nuså ska jag ta och ladda ner en film och sedan hoppa i säng
och kolla på den sedan så ska jag sova så jag orkar imorgon :).
Kommer ett inlägg om frågestund om en stund.
Kolla in då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0