GÄSTBLOGGAR!!!

Heii..
guess who's here? (a)
jo.. haha arnela!
kbbbbb fråga ifall jag ville gästblogga och då sa jag såklart ja, för jag har inget annat bättre för mig än o sitta här o tråka ihjäl mig ;_;
Skola idag, rätt chill, började 8 slutade 1 hade typ bara 4 lektioner, så är det för mig varje fredag, o dt äger :3
Ja.. tänkte först berätta lite om mig själv eftersom några av er inte känner mig ..
Ja, jag är 97a :( går i kb's skola, och hon e såklart 1 år äldre än mig :( haha, lilla kb! :D
Ah, jag älskar fotboll, som alla vet, lilla kb har oxå spelat i samma lag som mig , fast då spela jag inte i de laget, fast sen fick hon sluta, för ngt... hände och jag kommer inte ihåg vad ;$
ne, jag orkar knappt skriva mer :P
Men.. kb är en liten sötii tjej, som BARA ÄLSKAR MIG NÄR JAG GÄSTBLOGGAR PÅ HENNES BLOGG JU 8D
hihihih ^^
Nemen, tjejen är fantastiskt (stavning) rolig!! :D
Nu ska jag nog sluta skriva,
GLÖMDE SÄGA EN SAK!!!!!!!
har match på söndag.
Vångavalen, klockan 11 mot Staffanstorp, alla kan faktist komma o kolla, annars spankar jag er 8D

min blogg: http://alifeaboutneelaa.blogg.se

over and out!
/nelis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0