Tillbaka!.

Nu är jag tillbaka efter "mini" pausen. Hade ingen lust att blogga pga personliga skäl, men nu är
det bättre!.
Idag var det ingen "normal" dag, imorse klockan 09.00 gick klassen och sjuorna på bio, vi såg filmen Thor.
Jag såg typ inget av den haha, somnade typ efter 15 min sen sov jag tills att de var 5-10 minuter kvar av filmen haha.
Efter bion stack jag och några till ner till för att kolla på student paraden, det här ju student vecka här i lilla Trelleborg. Igår blev vi även nersprutade av "pippilångstrump" och "mimmipigg" haha.
Sen käckade vi och så, sen hade vi slöjd, fick ta hem mina shorts som jag blev klar med förra veckan, ska ha dem att sova i haha.
Jjust det, jag håller på med designen nu, har inte orkat innan, den är klar typ, men den ska bara in på bloggen och så :)
Haha, snygga noot! dåliga bilder, men de är gröna med får och solar på x) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0