Godmorgon!.

Godmorgon på er! Vaknade för en stund sedan, tidigt jag vet men jag
är sån som måste gå upp tidigt när jag ska iväg på något haha.
Igår kväll så träffade jag inte vera och dem, jag stack i stället ut med Amie
och rullade typ 1,3 mil, var hemma vid 22.30 något, gick och duschade så jag orkade inte
blogga efter, lat som jag är. Nu håller jag på att fiixa mig eller nja jag ska iallafall snart börja ;).
Riktigt härligt väder ute, de ska bli 25 grader här i Trelleborg idag men jag ska ju till Danmark och där ska de
bli 20 men de är ändå varmt och de ska inte vara för varmt när man åker karuseller, tycker jag iallafall.
Ska försöka hinna med att sticka ner till stan en snabbis för att fiixa några saker.
klockan tolv beger jag mig upp till bussen och möter de andra, sen åker vi till malmö för att ta tåget till Danmark.
Men vi kanske hörs innan eller så skriver jag mer ikväll. Slänger upp ett eller två tidsinställda under dagen.
Ha det bra för det ska jag ha !
Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0