jag är usel på att....

blogga, jag ska skärpa mig , jag ska försöka uppdatera
i skolan och så :)
Första skoldagen idag, tråkigt men ändå roligt faktiskt, känns verkligen inte
som man har haft lov? Men jag älskar min flum klass haha, ibland iallafall.
Vi är typ den flummigaste klassen eller ngt jag vet ej haha.
Imorgon ska jag klippa mig, tror att det blir uppklippt.
Elin hänger med iallafall :) . Kommer bild imorgon när jag har klippt mig.
På onsdag ska klassen till badhuset, och jag vill verkligen inte typ ingen vill haha.
Blir jobbigt med håret och allt sånt, i har 20 minuter på oss att dusha, torka håret och fiixa det, klä
på oss, sminka oss och gå tillbaka till skolan. KUL ? nejj inte det minsta, 20 minuter herregud.
Haha så negativ jag låter haha. Nu ska jag gå ner och äta igen.. jag är hungrig hela tiden, riktgit
störigt sen så ska jag lägga mig kolla tv en stund och sedan sova :) .
Börjar skoladagen 08.00 med idrott imorgon inte kul det heller.
Här kommer bilder på mig och världens fiinast och bästa häst
som jag saknar oehört mycket..
Jag älskar dig mest Ascot.
Detta är verkligen minnnen, vi galopperade i full fart på stubbfältet, hoppade
hinder & allt var så bra, önskar bara att allt blir som innan.
JAG ÄLSKAR DIG FIINASTE HÄST!.

För er som inte vet så var ascot min "sköthäst" under sommaren.
Det var som att ha en egen häst, han var/är en underbar häst.
Det går inte att beskriva. Han är tyvärr triangelmärkt så han går
tyvärr inte att tävla. Jag red honom nästan varje dag, vi hoppade,
red markarebete och massa annat, ut på stubbfältet och massa sånt.
Han flyttade tyvärr i slutet av sommaren. Jag saknar honom
satans mycket, han var/är en bästa vän.
Alltid i mitt hjärta, Ascot <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0