Home!.

Hejj på er!.
Jag är hemma i Sverige igen :)
Båten gick i land igår 21.15, var hemma klockan 22.00.
Så jag orkade inte blogga då.
Har haft en trevlig helg i Berlin med konfa gruppen :).
Lite shopping och så. Kommer bild på vad jag köpte här nedan :).
Fotade en massa i Berlin men kameran gick i sönder i Lördags
när jag fotade, ingenaning om varför men fick fota med mobilen istället. Så ska
få tag på ngn data som jag kan ladda in bilderna på, har inte sånt minneskort
sak i min data hehe. Men jag ska ladda in bilderna från mobilen imorgon så får
ni dem då.
Nu ska jag snart skriva ett inlägg om dagens outfit, dagens köp och vad jag köpte
i Berlin :).
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0